Τα νέα μας

Η  καραντίνα αποτελεί μια περίοδο που έχει εκτροχιάσει τη διατροφή πολλών ανθρώπων, ωθώντας τους στην υπερφαγία και το ανθυγιεινό τσιμπολόγημα.

Η Daily Fresh έχοντας πάντα σαν στόχο τη σωστή και φρέσκια διατροφή είναι κοντά σας με συμβουλές, ιδέες, συνταγές και λύσεις!

Ξεκινάμε:

5 Υγιεινά tips για διατροφή μέσα στη Πανδημία 


1. Καταναλώνουμε πολλά φρούτα και λαχανικά!

Είναι πολύ σημαντικό να διατηρούμε υψηλά επίπεδα κατανάλωσης σε φρούτα και λαχανικά. Ο ΠΟΥ συστήνει την κατανάλωση τουλάχιστον 400 g (δηλ. 5 μερίδων) φρούτων και λαχανικών την ημέρα.

Αν και είναι δύσκολη η προμήθειά τους επιλέγουμε και προετοιμάζουμε τα γεύματά μας με γνώμονα τη περιεκτικότητά τους σε λαχανικά.


2.  Καταναλώνουμε όσπρια και Τρόφιμα ολικής άλεσης

Τα φασόλια, τα ρεβίθια, οι φακές και γενικά τα όσπρια είναι εξαιρετικές πηγές φυτικής πρωτεΐνης, φυτικών ινών, βιταμινών και μετάλλων. Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν όχι μόνο για σούπες αλλά και σαλάτες.

Το ρύζι και τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, η βρώμη, το φαγόπυρο, η κινόα και άλλα μη επεξεργασμένα δημητριακά ολικής άλεσης είναι εξαιρετική επιλογή, καθώς η διάρκεια ζωής τους είναι μεγάλη και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Το ψωμί ολικής άλεσης μπορεί εύκολα να καταψυχθεί για μετέπειτα χρήση, ιδανικά σε φέτες για ευκολότερη απόψυξη.


3. Φτιάχνουμε το ντουλάπι με τα healthy snacks

Με τη παραμονή μας στο σπίτι καταναλώνουμε περισσότερα snacks (ιδιαίτερα τα παιδιά). Αντί να έχουμε στο ντουλάπι μας γλυκά και αλμυρά snacks με πολλά λιπαρά, μπορούμε να προμηθευτούμε ή προετοιμάσουμε ποικιλία από snacks που μας δίνουν ενέργεια (αποξηραμένα φρούτα, γιαούρτια, μπάρες δημητριακών, ρυζογκοφρέτες είναι μερικά μόνο παραδείγματα)


4. Περιορίζουμε τη κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών σε υψηλό επίπεδο

Περιορίζουμε τα προϊόντα που έχουν υποστεί μεγάλη επεξεργασία (έτοιμα κατεψυγμένα γεύματα, έτοιμα μπισκότα, chips κτλ) Όταν επιλέγουμε να αγοράσουμε τέτοια τρόφιμα, ελέγχουμε τα συστατικά τους. Προσπαθούμε να αποφύγουμε αναψυκτικά / ροφήματα με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

5. Η καλύτερη διατροφή είναι η προγραμματισμένη

Προγραμματίζουμε τη θα φάμε / μαγειρέψουμε την επόμενη ημέρα αλλά και ότι θα θέλουμε να καταναλώσουμε στις δύσκολες στιγμές της «λιγούρας» μέσα στο σπίτι.

Η καλύτερη στρατηγική, για να νικήσουμε τις λιγούρες και να αποφύγουμε την ανεξέλεγκτη κατανάλωση φαγητού, είναι να δημιουργήσουμε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής το οποίο περιλαμβάνει πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και ενδιάμεσα υγιεινά σνακ.

Πηγές: https://www.unicef.org/coronavirus, https://www.vita.gr/, https://www.who.int

Extra tip:  Κάνουμε το πλάνο μας κάποια στιγμή που δεν πεινάμε!

Extra tip: Πολλές φορές νομίζουμε ότι πεινάμε, ενώ στην πραγματικότητα έχει αφυδατωθεί ο οργανισμός μας. Φροντίζουμε να είμαστε συνεχώς ενυδατωμένοι, γεμίζοντας συχνά το ποτήρι μας με νερό. Άλλωστε, το νερό έχει την ιδιότητα να κόβει την όρεξη και να ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.

Extra tip: Προσπαθούμε να διατηρήσουμε ένα οικογενειακό πρόγραμμα μέσα στο σπίτι, μία ρουτίνα και να τρώμε όλοι μαζί! Τα οικογενειακά γεύματα έχουν τη μαγεία να μειώνουν το άγχος.

 

Μπορείτε τώρα να μπείτε στο www.dailyfresh.gr/categories.php και να παραγγείλετε τα γεύματά σας για τις ερχόμενες ημέρες, εμείς θα σας τα παραδίδουμε καθημερινά φρεσκομαγειρεμένα με γνώμονα πάντα την υγεία σας!

 

& Συνεισφέρουμε και στην Εθνική Προσπάθεια!

1 € / παραγγελία διατίθεται στον Ειδικό Λογαριασμό για τη Πανδημία

   

Παράδοση χωρίς επαφή….

Copyright © Daily Fresh City 2020 | Developed by Hyper Center